سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کاندوم

 

خرید کاندوم برای بعضی اشخاص ممکن است خجالت آور باشد؛ و به همین علت زمانی که به فروشگاه مراجعه می کنند، قابل دسترس ترین مدل آن را فارغ از در نظر گرفتن نیازشان انتخاب و خریداری می کنند. این اشخاص حتی چنانچه اطلاعات دقیق و مفیدی در مورد انواع و نحوه ی درست مصرف آن نداشته باشند از فروشنده سؤال نمی کنند و راهنمایی نمی گیرند. بنابر این انتخابی کورکورانه داشته و لذت جنسی را از خود دریغ می کنند. برای خرید کاندوم مناسب با ما همراه باشید.

کاندوم و ضرورت استفاده از آن

کاندوم وسیله ی بسیار ضروری برای استفاده در زمان برقراری رابطه جنسی است که برای بهبود و افزایش رضایت جنسی، تضمین بهداشت جنسی زوجین، جلوگیری از حاملگی ناخواسته و نیز برای جلوگیری از انتقال عفونت های جنسی مثل ایدز کاربرد دارد. در نتیجه با استفاده از کاندوم می توانید زندگی جنسی مطلوب و به دور از هر گونه نگرانی داشته باشید   .

استفاده از کاندوم عوارض روشهای هورمونی جلوگیری از حاملگی را نداشته و روشی کاملأ غیر هورمونی است. همچنین برعکس داروهای هورمونی، احتیاج به تجویز پزشک ندارد و هر زمان که احتیاج داشته باشید میتونید کاندوم را برای برقراری رابطه جنسی محافظت شده و مطمئن تهیه کنید.

انواع کاندوم

کاندوم ها از سایز، شکل، طعم، رنگ و مواد گوناگونی ساخته شده اند. بدین ترتیب حق انتخاب دارید و میتونید مناسب ترین کاندوم را انتخاب کنید. در صورتیکه سایز آلت تناسلی شما بزرگ است میتونید از سایز بزرگ کاندوم استفاده کنید و یا چنانچه کاندومی میخواهید که رضایت جنسی شما را کم نکند و حتی دوست دارید وجودش رو در زمان آمیزش جنسی حس نکنید می تونید از کاندوم های فوق العاده نازک استفاده کنید که از کاندوم های استاندارد نازک تر هستند. ولی احتمال پارگی و انتقال اسپرم یا بیماری های جنسی در این نوع کاندوم ها بیشتر است.

کاندوم خاردار

کاندوم های شیاردار و خاردار هم انواع مختلفی دارند و شما میتونید انواع گوناگون آن را امتحان کنید تا مناسب ترین و رضایتبخش ترین آن را بیابید. با انتخاب مناسب ترین نوع کاندوم میتونید رضایت جنسی تون رو افزایش دهید و ارگاسمی رضایتبخش را هم تجربه کنید.

کاندوم طعم دار

برای انواع مختلف آمیزش جنسی، خصوصأ رابطه جنسی دهانی میتونید از کاندوم های طعم دار استفاده کنید. میتونید از بین طیف گسترده ای از طعم های مختلف کاندوم های طعم دار مانند: موز، توت فرنگی، پرتقال و سیب مناسب ترین را انتخاب کنید و روشی ایده آل برای به ارگاسم رسیدن را تجربه کنید.

کاندوم تاخیری

درصورتی که مشکل زود انزالی داشته باشید می تونید از کاندوم های تاخیری برای درمان انزال زودرس استفاده کنید ولی چنانچه این مشکل را نداشته باشید، در صورت استفاده از کاندوم های تاخیری احتمالا آن طوری که دوست داشته اید به رضایت جنسی دست پیدا نکنید.

درحالت معمولی به دلیل عدم اموزش و استفاده اشتباه از کاندوم ها ، هر سال 15 نفر از 100 نفری که از کاندوم استفاده می کنند به حاملگی ناخواسته دچار می شوند در صورتیکی که اگر با اموزش های مناسب به درستی از کاندوم استفاده شود تنها 2 نفر از 100 نفر دچار بارداری ناخواسته می شوند.

بیشتر بخوانید : رابطه دهانی

استفاده از کاندوم

قبل از ورود آلت تناسلی در واژن باید کاندوم را پوشیده باشید و فورا پس از انزال باید الت را از واژن خارج کرد. درصورتی که در زمان رابطه به دلیل خشک شدن واژن کاندوم پاره شود و شما قصد حاملگی نداشته باشید، باید از روش های اورژانسی جلوگیری، بعد از رابطه استفاده کنید، حتی چنانچه هنوز به انزال نرسیده باشید ممکن است در مایع پیش از انزال مردها اسپرم وجود داشته باشد که سبب بارداری می شود.

برای جلوگیری پاره شدن کاندوم می توانید از ژل های روان کننده استفاده کنید. لوبریکانت ها علاوه‌ براین اینکه از پاره شدن کاندوم جلوگیری می کنند سبب افزایش رضایت جنسی در رابطه می شوند.

منبع : بیتوته